Ilottulantie, Ilottulantie 235 [kartta]

Omatoiminen yö-harjoitus Joutsenon Ilottulassa. Harjoitus on käytössä syyskuun loppuun saakka. Kartan voi tulostaa itse pdf-tiedostosta (tiedosto Nimenhuudon Kuvat ja materiaalit kohdassa, https://etela-karjalansuunnistusfarmi.nimenhuuto.com/team_files) tai sen voi hakea Kullervon hallilta (Varastokatu 2, Joutseno) postilaatikosta. Radan pituus 3,5 km. Paikalle ajo Ilottulantien kautta. Ilottulantie 235 kohdalta kääntyminen metsäautotielle. Ilmoittaudu ja kommentoi tulostatko vai haetko kartan niin osaamme varata karttoja postilaatikkoon riittävästi. Jos kartat pääsisivät loppumaan, niin soittakaa (0505432327, Mikko).

Ilmoittautumiset

9
Venla L Elli F Anni M Sampsa L Aki H Saarinka M Aino V Petri F Marja Kukkonen,postilaatikosta
0
Ei ketään
70

Kommentoi...

R-Sampsa

Venla ja Sampsa menossa tiistaina. Haetaan tulostetut kartat, jos on tarjolla.

J-Mikko

Tulostettu karttoja on saatavilla postilaatikosta Kullervon hallilta (Varastokatu 2). Ja jos maastossa kävijät huomaatte puutteita rastien osalta, niin olkaa yhteydessä. Käyn tarkistamassa ja korjaamassa.

Aino ilmoittautui in

Aino ja Lauri hakevat kartat postilaatikosta

S-Aki ilmoittautui in

Haen kolme karttaa hallilta huomenna.

R-Saarinka

Anni ja saarinka: perjantaina haettaisiin Kartat postilaatikosta

Petri ilmoittautui in

Haen postilaatikosta 2kpl

Kommentoi tapahtumaa: Kirjaudu jäsensivuille tai liity joukkueeseen.

Avoin ilmoittautuminen vieraileville pelaajille

Tilastot